עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
נושאים
ארכיון

5 טיפים לפרסום חזותי ייחודי של העסק

10/01/2017 13:13
אוהד
אופנה, פרסום

כיום ישנן דרכים אינספור לשווק את העסק, בין אם באופן פיזי במיקום העסק או בשיווק דיגיטלי. אם אתם מחפשים דרכים חדשות ויצירתיות לפרסם את העסק באופן פיזי בנקודות מכירה שונות – הנה מספר מוצרים מובילים בעולם הפרסום, כאלה שמושכים את העין ויעזרו לכם למשוך את הקהל.


מתקני תצוגה לחנויות וסטנדים

המוח האנושי אוהב לראות דברים בעין שלו, כלומר באופן ויזואלי. לא רק זאת, הוא נמשך לריבוי של צבעים, לאלמנטים מתעתעים וכן לסדר מופתי. לכן, באם מדובר בעסק שמוכר מוצרים (לעומת שירותים), מומלץ להשתמש במתקני תצוגה שיציגו את המוצר ללקוח ויגרמו לו להסתכל עליו וכן לעשות שימוש בסטנדים כדי לסדר את המוצרים, כאשר אפשר לבחור בסטנד שדומה או נוגד את צבעי המוצר, המותג או החברה. כך שאתם גם מציעים מראה ויזואלי וגם מוודאים שהמוצרים יהיו מסודרים בנוחות לכם וללקוחותיכם.


קטלוגים

אנשים אוהבים קטלוגים – זה צבעוני, זה מפורט וזה מאפשר להם לחטט ולנבור בשלל המוצרים שאתם מציעים להם, בלי שיתנפלו עליהם אנשי מכירות ויטרידו אותם בשאלות. למה זה טוב לעסק? ובכן, בגלל שהקטלוג מאפשר ללקוח להתרשם משלל מוצרים מבלי שיפנו אליו או יגררו אותו לרכישה – לא עולות אצלו התנגדויות שעולות מול אנשי מכירה ולכן, הוא יכול להתרשם בנועם ולהחליט מה מתאים לו ואכן לבקש לרכוש את מה שמתאים לו, כי הוא גם יודע שקיבל את ההחלטה לבדו ואף אחד לא לחץ עליו לקבל את ההחלטה. כדי לאפשר ויזואליות וחופשיות ללקוח לקחת את הקטלוג – אנו ממליצים להציב מעמד לקטלוגים בחנות עצמה או בכניסה לחנות – בכדי לאפשר הן ללקוחות והן לעוברים ולשבים לקחת את הקטלוג.


דגלים סיניים

יש משהו מיוחד בגדל סיני. למה? קודם כל זה דגל – זה צבעוני זה מתנפנף ברוח ואנחנו אוהבים דברים פשוטים שמרתקים לנו את המוח. עכשיו תיקחו את הדגל שמוח מכיר (לרוחב) ותעצבו אותו לאורך – וואו – העין אוטומטית נמשכת לזה. כמובן שכדי להשיג אפקט מלא של הדגל מומלץ להציבו במקומות פתוחים, למרות שגם מקום עם מאוורר יכול לעשות את העבודה גם כן. מתאים גם לאירועים כמו פסטיבלים, הופעות, ירידים, כנסים, ימי עובדים ועוד.


מערכות פופ אפ

גולת הכותרת של הפרסום הוויזואלי – מורכב מיריעת בד המתוחה על מתקן מתכת – מעין מודעת פרסומת על גבי בד. אתם יכולים לדמות את זה לתמונת קנבס ענקית – זה פשוט מרשים. כמובן שזה מגיע בגדלים שונים וצריך להתאים את המערכת לעסק או לאירוע אליו הוא מיועד. מערכות פופ אפ מתאימות לשימוש פנים וגם חוץ ולכן, גם הן מתאימות לא רק לחנויות אלא גם לאירועים מסוגים שונים.

חברת גלמר מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות שיווק בהזמנה אישית ובאיכות הגבוהה ביותר, כולל דוכני מכירה לאירועים  מגוונים - צרו קשר ונספק לכם מענה מקצועי ומותאם לצרכים העסקיים שלכם.

כתיבת תגובה:
שמכם:

אימייל:

קישור:

תגובה:


הקלד את המספר המופיע בתמונה: